Верность фирме – это не профессия: надо ещё работать.

П.С. Таранов
Публикации
Меню сайта


Категории раздела
Телекоммуникации [3735]
Финансы [3279]
Ритейл [1313]
ЛВИ [67]
Сельское хозяйство [230]


Интересные факты


Приветствую Вас, Гость · RSS 19.06.2018, 03:00
Главная » Публикации » Новости компаний » Ритейл

Arricano - учасник Retail & Malls Summit: шопінг вражень

Дата публикации: 24.05.2018
Автор: Arricano E W

26 квітня Олена Обухівська, менеджер з комунікацій Arricano взяла участь у «Retail & Malls Summit», що третій рік поспіль організовує Malls Club Ukraine & Belarus спільно з галузевою організацією Retail Platforma. У 2018 року темою Summit став «шопінг вражень». Понад 150 представників галузі досліджували питання сustomer experience management.
«Чому «шопінг вражень» став актуальним трендом та ключовою темою Retail & Malls Summit 2018 очевидно, - зазначає Артем Шлапак, керівник Malls Club Ukraine & Belarus. - Так історично склалося, що український споживач сьогодні має невеликий вибір можливостей для приємного дозвілля, і торговельний центр виявляється найбіль доступним місцем для відпочинку, для зустрічей з друзями, колегами та близькими людьми. Торговельні центри стали частиною стилю життя українського споживача, який відвідує улюблений ТРЦ не тільки, щоб купити продукти, одяг, аксесуари і т. ін., а й отримати заряд емоцій. У комфортному торговельному просторі - з правильним дизайном, мерчандайзингом, сервісом - споживач скидає тяготи стресу, які щодня переслідують його в офісі, на вулиці і навіть вдома. Торговельні об'єкти, які грамотно використовують «шопінг вражень» як частину лайфстайлу своїх клієнтів, збільшують тривалість перебування покупців, забезпечують зростання трафіку та товарообігу».
Спікери Retail & Malls Summit 2018 - рітейлери, ТРЦ, аналітики, архітектори - представили оптимальний пул способів розробки і динамічного впровадження «шопінгу вражень», презентували кращі практики в управлінні споживчим досвідом в ТРЦ та в роздрібних магазинах. Кейсами, лайф-хаками та висновками ділилися українські та міжнародні експерти - Uğur BERK (CEO İstinyePark Shopping Center Istanbul), Павло Проценко (Цитрус), Олексій Філановський (Фокстрот), Олена Обухівська (Arricano), Ганна Коваль (Sova), Маріанна Самсонова ( USUPSO Ukraine), Гліб Усаковський (Flow & Architecture), Віктор Павлов (UAmade), Діана Циганкова (GfK Ukraine), Олексій Князєв (Watcom Group), Катерина Жураковська та Тетяна Атаджанова (МФК Gulliver).
Олена Обухівська, менеджер з комунікацій Arricano Real Estate Plc, у своєму виступі «Соціальний простір ТРЦ: емоції та experience», звернула увагу на можливість використовувати поточні соціальні драйвери для розробки проектів та програм, які втягують відвідувачів у тематичні івенти, дають можливість отримати позитивні емоції, генерують трафік та формують лояльність.
У своїй презентації вона продемонструвала кілька кейсів Arricano та завдань, вирішених у рамках проектів. Так, кейс «Cool School! І Ніякого навчання», у якому ТРЦ «РайON» попрацював разом з педагогами Деснянського району, є прикладом проекту, у якому запущена розвиваюча освітня платформа - edutainment, а цільова аудиторія сегментована за інтересами та професійним background. У проекті «Школа мрії» команді Arricano вдалося мотивувати гостей ТРК «Проспект» висловити свою думку про сучасну школу. Тим самим були виявлені кілька несподіваних соціальних трендів, якими організатори поділилися з Міністерством освіти та іншими навчальними закладами. «Сьогодні ТРК розвивається як феноменальний соціальний простір, куди можна перенести «шматочок» школи, театру, talk-show або інших суспільно-значущих інституцій, - зазначає спікер. - Проведення тематичних BTL-проектів дозволяє не просто інтегрувати retail-бренди у комунікаційну платформу ТРК і підвищити трафік, але і розвивати оффлайн з новими акцентами. Щоб відвідувачі могли відчути нові позитивні емоції, наповнюючись новим сustomer experience та новими знаннями. Отриманий позитив розвиває лояльність до ТРК. Адже те, що було теплим, душевним та комфортним, - запам'ятовується. І в це місце, де було добре, хочеться повертатися ».
Олена поділилася висновками, які мотивують команду Arricano використовувати сustomer experience management:
1. Емоції під час шопінгу дозволяють гостям ТРК наповнити внутрішній ресурс і «особистий світ» новими знаннями та емоціями.
2. Гість у позитивному настрої робить більше покупок. І всі вони - вдалі.
3. Для кожного ТРК характерний свій тематичний тест-драйв проектів.

«У кожного бренду - свій досвід або «емоційна ставка» - на дизайн, дружні стосунки з продавцями, програму лояльності або BTL. У Arricano головна емоційна платформа - це комунікації у соціальному просторі ТРК, щоб отримувати fun, experience та ділитися lifestyle», - резюмувала менеджер з комунікацій компанії Arricano.
Головний висновок, якого дійшли учасники Retail & Malls Summit 2018, пов'язаний з необхідністю використовувати сustomer experience management: якщо не розвивати «шопінг вражень» сьогодні, завтра рітейлер може відчути цей «пробіл» на потоці відвідувачів та показниках прибутку.
Категория: Ритейл
Просмотров: 24 | Рейтинг: 0.0/0

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Яндекс цитирования Система Orphus